Saturday, May 8, 2010

Spot de Prof ... deel 2

Mijn hart maakte een sprongetje, nu was een bezoek aan het Cervelo materieel al bijzonder, het zien van echte profs reuze spannend, maar dat het nog redelijk rustig was rondom de bussen had ik echt niet verwacht...



















Schitterend dit jongetje en ik vind het leuk om te zien hoe er de tijd voor hem wordt genomen. Dat is wel het verschil, als je bijvoorbeeld kijkt naar een sport als voetbal, renners zijn veel meer toegankelijk, alleen als je zoals ik gaat stotteren als je ze ziet dan lukt het niet zo goed om ze te benaderen ...





































Even in de lens kijken is eigenlijk ook al een luxe voor me, ik vind dat ik enorm leuke foto's heb...




































En zo ook een volwassen jongetje dat om een handtekening vraagt... ook veel mensen die samen op de foto wilden... ondanks dat ik dat mijn hele leven genant heb gevonden als mensen dat deden, vandaag wilde ik dat ook wel een aantal keer... toerist in eigen stad en ik maar kritiek hebben op in oranje gehulde voetbal fans. Als het aan mij lag had ik in roze kleding emt elke renner op de foto gestaan...












































Na het parcours verkennen moesten de renners warm rijden, hier had ik me erg op verheugd, omdat ik dan foto's van ze kon maken terwijl ze stil stonden in de Tacx maar wel aan het fietsen waren...












































Maar ja.... als Carlos Sastre dan niet zijn hoofd omhoog doet en zijn grote grijns laat zien dan worden het toch een beetje saaie foto's...

Wie had ooit durven denken dat Cadel evans een spannender beeld op zou leveren dan Sastre?




































Ach... Cadel heeft ons de laatste tijd wel vaker verrast, dus hier ook, misschien doet hij eens gek en wint hij een grote ronde. De media heeft het er al over, tot die tijd is de regenboogtrui van deze wereldkampioen op de weg al een enorme prestatie.

Het valt wel op, het publiek stond voornamelijk bij de rabo's, Evans en Sastre rijen dik.

Ik heb erg genoten van het gesprek tussen twee dames die constateerden dat Sastre zijn fiets al helemaal klaar was en dat hij zo dat klemmetje uit zou kunnen rijden. Ik moet er niet aan denken zo'n proloog te rijden met een Tacx bandje...

Als bewoner van Amsterdam Zuid vond ik het heel uniek dit circus te mogen aanschouwen met mijn buurt als decor...

Maar mijn dag werd nog beter

To be continued...

No comments:

Post a Comment