Monday, May 10, 2010

Giro D'Italia dag 3

Nog een keer foto's, maar geen zorgen de woorden gieren al door mijn hoofd, dus de tekst versie volgt
(oh jaaa, dubbelklik op foto = foto groter)













































































































Na drie dagen Giro in Amsterdam on dorp kom ik tot de volgende conclusie... renners zijn ook mensen, geen aliens.

Maar deze jongen...























Hij lijkt misschien op zijn plaats binnen het prof peleton, maar in werkelijkheid is hij zijn ware carriere misgelopen, zijn carriere als model, maar ja hetzelfde geld voor mij en mijn carriere als fotograaf...

Mooie jongens, riekend naar smeersels, verderlicht, sneller dan de bliksem, het was fijn, bedankt voor jullie bezoek. Mijn hart maakte vele sprongetjes, ik zal jullie missen, we zien elkaar weer met de Tour... voor altijd van jullie, gepassioneerd en eeuwig trouw, liefs Rose Mentink, poldertrapster.

No comments:

Post a Comment