Thursday, June 10, 2010

Meer mooie foto's

Reis en hutgenootje tijdens de Alpe D'HuZes Sander Heezen stuurde me een aantal mooie foto's. Ik ga ze nog niet allemaal posten daar ik bijb sommige een verhaal wil schrijven. Maar omdat ik zo enorm trots ben op mijn eigen rijden, laat ik die alvast zien.

































Het meest opvallende was wel dat ik de hele tijd lachend de berg opreed...


































Even op de pedalen staan en aanzetten was dan ook geen punt....


































Eenmaal boven en over de finish was het stoere er snel vanaf hoor, hier was ik op zoek naar mijn bekenden, maar die stonden achter me om deze foto te maken. Heel even vond ik mezelf heel zielig, want ik wilde ook een knuffel. Ik kwam in mijn eentje aanrijden bij de "finish" omdat ik bij het tunneltje aanzette en weg spurte. Ik kreeg vleugels van het tussen de klappende mensen massa door naar de finish te fietsen, er is voor mij nog maar 1 optie... ik moet gaan koersen. Maar ja, of ik tussen al die snelle fietsers even weg kan rijden is de vraag nog maar. Ik ben in iedergeval al blij met mijn kleine 15 minutes of fame boven op de Alpe.


































Toch echt een meisje, boven op de berg, na een, voor mij, reuze klim... niet eerst een reepje of wat drinken, nee ik ga voor de lippenbalsam... Elizabeth Arden Eight Hour Repair Cream... geen fietstochtje zonder.


































Maanden geleden vertelde Sander mij dat ik, als ik boven zou aankomen, zou gaan huilen op de top. Stoer als ik ben, of wil zijn, lachte ik en wist ik zeker dat het mij niet zou overkomen. Deze foto maakte Sander van me direct na de knuffel die hij me gaf. Ik heb wel even mijn trane weg geveegd. Deze foto is geen modellenfoto met dat uitgedroogde gezicht en vermoeide ogen, maar ik vind het 1 van de mooiste foto's ooit. De diepe lijnen op mijn gezicht en de stralende ogen geven perfect weer wat de Alpe D'Huez voor mij is geweest... groei, zelfvertrouwen, plezier, emotie en een diepe, diepe stilte.


8 comments:

  1. is ze goed hé...
    Heb van je genoten Rose, was zeer gaaf om dit samen met jou te kunnen beleven!
    Kz. Gerrit

    ReplyDelete
  2. Prachtige verhalen en foto's!
    Heb op de dag van Alpe d'HuZus nog naar je uitgekeken, maar niet gezien. Heb zelf ook een heerlijke week gehad in de alpen en net als jij erachter gekomen dat ik ook een 'klimmer' ben.
    Kijk nog maar eens in mijn blog:
    http://alexanderfietst.blogspot.com
    Groet Alexander

    ReplyDelete
  3. Leuk Alexander, ik ga zeker kijken

    @Gerrit, van jullie heb ik zulke mooie foto's dara ga ik een stukje over schrijven, het mooiste stel van de Alpe...

    Hoe is het met jullie meid?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's zeg! Wheels do make the bike!

    ReplyDelete
  6. Zeker prachtige foto's. Tussen neus en lippen schrijf je: ik moet gaan koersen...
    Doen dan!

    ReplyDelete
  7. Heb zoveel respect voor je lieve Rose,en ben trots dat je m'n vriendin bent! Vond het zo mooi wat je zei over de diepe diepe stilte...Wauw, that's what I desire...X Besje van me ; )

    ReplyDelete