Sunday, December 26, 2010

Sportvoeding

Ben ik toch al een tijdje op zoek naar lekkere reepjes.

Die van de Lidl zijn lekker, maar het is dan ook een mueslireep.
Die van Isostar  leken lekker, alleen viel het me op dat ik wel erg vaak misselijk werd.

Vorige week kreeg ik een reepje in de handen gedrukt - herstel, ik kreeg een reepje nadat ik iemand indringend aankeek met een brede glimlach en vertelde dat ik honger had – en dat reepje.... 
dat reepje.. da.... wa lekkur joh!

Jam-achtig met chocolade eromheen. Ik heb de hele week al moeite me te concentreren, want ik denk de hele tijd aan dat reepje.

En vandaag heb ik het reepje gevonden, bij een online shop, dus ik ga NU mijn bestelling plaatsen.

3 comments:

  1. Reepjes zijn zoet, dorstlessers zijn zoet (ook al smaken sommigen "lemon"), energiedranken zijn zoet. Na 150km cyclosportieve ben ik kotsmisselijk van de zoet! Ik wil een dorstlesser/energiereep/energiedrank in de smaak WORST!

    ReplyDelete
  2. ja lekker! dat wil ik ook wel

    ReplyDelete
  3. Dit zijn ook lekkere reepjes:
    maaltijdreep boordevol vezels en eiwitten. Super handig voor onderweg. Heerlijke chocoladesmaak, knapperig, lekker en stevig, lage glycemische index (weinig invloed op bloedsuiker) Slechts 207 calorieën per reep. Geschikt voor vegetariërs. Ook handig voor onderweg, geen zorgen meer dat je een evenwichtige maaltijd mist.
    te verkrijgen bij www.green-shop.nl

    ReplyDelete