Monday, November 22, 2010

Diep geraakt…



















Mijn aktiepagina staat nog maar een dag online en er is al zoveel gebeurd.
Een telefoontje van mijn moeder, berichtjes van mensen die doneren... Alpe D’HuZes is begonnen...

Emotie

Gevoelens, tranen, een brok in de keel, maar ook blijdschap en een gevoel van samenzijn en horen bij, het is allemaal deel van de Alpe D’HuZes ervaring. Ik was er vorig jaar voor de eerste keer bij en op de allerlaatste dag, vlak voordat we in de auto stapten, knakte er iets in mij. Ik ben niet zo dol op gevoelens en ben er dan ook in geoefend deze zoveel mogelijk af te vlakken. Nu heeft het leven mij geleerd dit niet te doen en ik laat mijn gevoel steeds vaker toe. Maar daar op de berg.... op die laatste dag... wat ik toen voelde, dat was zo diep, zo ongelooflijk diep. 


No comments:

Post a Comment