Ride with Rose IS VANAF NU TE VINDEN OP: WWW.ROSEMENTINK.NL

Pages

  • Home
  • Vind mij
  • links
  • Werk

Sunday, February 21, 2010

Bert en Ernie op de spelen

Wat is die Wennemars toch ook een schatje, dit is zo'n leuk geluidsfragment!
http://nos.nl/os2010/audio/138571-wennemars-wordt-gek.html
Posted by Rose at 12:30 PM
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Labels: nos

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Archive

  • ►  2011 (18)
    • ►  March (6)
    • ►  February (3)
    • ►  January (9)
  • ▼  2010 (117)
    • ►  December (10)
    • ►  November (8)
    • ►  October (3)
    • ►  September (7)
    • ►  August (7)
    • ►  July (8)
    • ►  June (11)
    • ►  May (12)
    • ►  April (12)
    • ►  March (13)
    • ▼  February (12)
      • weer een stukje
      • Oh noooooo it’s a CERVELO!
      • Bert en Ernie op de spelen
      • superwoman
      • Weer een nieuw stukje online!
      • WDJ en de schoenen van VDB
      • Zelfs ik krijg nu spontaan zin in een boterham
      • Blauwe plekken en gladde benen...
      • :(
      • nieuwste column
      • Alpe d'HuZes
      • Een stukje geschreven door mij....
    • ►  January (14)
  • ►  2009 (19)
    • ►  December (5)
    • ►  November (5)
    • ►  August (9)

Pageviews last month

Subscribe To

Posts
Atom
Posts
Comments
Atom
Comments

Popular Posts

Simple theme. Powered by Blogger.